Szkolenie: "Zbuduj fanpage na Facebooku"

Czy konto (fanpage) Twojej firmy na Facebooku to dobry pomysł? To zależy, czy interesują cię klienci, którzy już od dawna korzystają z mediów społecznościowych. A biorąc pod uwagę, że na samym Facebooku ponad 50% Polaków ma konta i regularnie przegląda zasoby Facebooka, to odpowiedź powinna się nasunąć sama. Oczywiście, że tak! Załóż funpage firmowy, zbuduj niwy kanał marketingowy, pozyskaj nowych klientów i zwiększ sprzedaż. Przy okazji rozpocznij budowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych.

Czas trwania: 8 godz.

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim dla wszystkich tych, którzy chcą rozpocząć promocję własnej firmy na Facebooku, oraz dla tych, którzy posiadają już profile firmowe, ale nie wiedzą co dalej z nimi robić.

  • Szkolenie otwarte odbywa się w Q-Studio w Mielcu na ul. Biernackiego 1 lokal 44
  • Szkolenia zamknięte po ustaleniu z firmą zamawiającą szkolenie.

Program szkolenia:

1. Dlaczego Facebook? Czym jest i jakie daje możliwości?

  • dlaczego firmy tak bardzo angażują swoje siły i środki w działania marketingowe na Facebooku?
  • czy Facebook to tylko możliwość prezentacji informacji o firmie?
  • jak odbierane jest posiadanie profilu na Facebooku przez użytkowników?
  • czy warto posiadać funpage na Facebooku?

2. Jak założyć konto firmowe na Facebooku?

  • rodzaje kont na Facebooku
  • rejestracja (logowanie)
  • wstępna konfiguracja i co dalej?

3. Konfiguracja profilu firmowego krok po kroku.

  • zapoznanie z SEKCJAMI dostępnymi w profilu firmowym
  • dodanie zdjęcia profilowego oraz zdjęcia w tle
  • konfiguracja sekcji "INFORMACJE"
  • konfiguracja adresu URL swojego fanpage
  • dodanie PRZYCISKÓW Z WEZWANIEM do działania
  • konfiguracja sekcji "OGÓLNE"
  • konfiguracja sekcji "INFORMACJE O FIRMIE"
  • konfiguracja sekcji "DODATKOWE INFORMACJE KONTAKTOWE"
  • konfiguracja sekcji "WIĘCEJ INFORMACJI"
  • konfiguracja ustawień "WIADOMOŚCI I SZYBKICH ODPOWIEDZI"
  • konfiguracja sekcji "CZŁONKOWIE ZESPOŁU"
  • pozostałe ustawienia profilu: posty, recenzje, filmy, zdjęcia, wydarzenia, informacje, społeczność, grupy, informacje i reklamy, promowanie, zarządzanie promocjami

4. Sposoby pozyskania fanów nowej strony.

  • zapraszanie znajomych z profili osobistych
  • wysyłanie zaproszeń do osób z bazy kontaktów e-mail

5. Tworzenie wpisów (postów).

  • narzędzia do publikowania
  • rodzaje postów
  • linkowanie
  • parametry techniczne publikowanych postów
  • skuteczne posty
  • plan (harmonogram) publikowanie

 


Script logo